Juggernaut
Junior Member
Im The JuggerNaut Bitch!
|
Post by Juggernaut on Mar 17, 2007 20:51:12 GMT -5
"det er op til dig om du overhovedet vil snakke med mig?" Siger Juggernaut og kigger lidt rundt
"Det vil du måske ik?"
|
|
|
Post by Elektra on Mar 17, 2007 20:54:02 GMT -5
Elektra trak lidt på skuldrene. "Jeg har ikke noget imod at snakke med dig," sagde hun i et venligt tonefald. Så venligt som det nu kunne lade sig gøre for hende.
|
|
Juggernaut
Junior Member
Im The JuggerNaut Bitch!
|
Post by Juggernaut on Mar 17, 2007 20:54:53 GMT -5
"Noget siger mig du ik kan lide mig?" Juggernaut kigger ned på hende....hvad er der mon galt med hende?
|
|
|
Post by Elektra on Mar 17, 2007 20:57:10 GMT -5
"Det er et princip problem, som jeg vil forsøge at lægge til side for nu," sagde Elektra, som om det måtte være svar nok på den sag.
|
|
Juggernaut
Junior Member
Im The JuggerNaut Bitch!
|
Post by Juggernaut on Mar 17, 2007 20:58:38 GMT -5
"Og hvad er det Princip problem så?" Spørger Juggernaut Han ku ik lide at folk holdte noget tilbage for ham. han kigger ned på den forholdsvis unge dame med alvorlige øjne
|
|
|
Post by Elektra on Mar 17, 2007 21:01:24 GMT -5
"Body buildere er... mindre rare?" sagde Elektra og så spørgende på ham. Hun vidste godt at det ikke ville blive taget pænt. For det lød ikke specielt pænt heller.
|
|
Juggernaut
Junior Member
Im The JuggerNaut Bitch!
|
Post by Juggernaut on Mar 17, 2007 21:03:17 GMT -5
Juggernaut Griner højt "Den var ny....Jeg kan være vældig rar og pisse sur....jeg kan være en god allieret og en meget meget farlig fjende...men vær flink over for mig og jeg er flink over for dig....og jeg er ik body builder!" Juggernaut griner lidt og smiler så til Elektra
|
|
|
Post by Elektra on Mar 17, 2007 21:06:51 GMT -5
"Hvordan er du så blevet så stor?" spurgte Elektra og spærrede øjnene lidt op. "Det er godt nok synd for din mor, hvis du har været en stor unge," tilføjede hun og gøs lidt.
|
|
Juggernaut
Junior Member
Im The JuggerNaut Bitch!
|
Post by Juggernaut on Mar 17, 2007 21:08:31 GMT -5
"Jeg er ik født sådan her og bland min mor uden om det her tak....det er en lang historie og jeg har ikke lyst til at fortælle den" siger juggernaut og kigger lidt på elektra....Hun havde Baller af stål må man sige! og ben i næsen
|
|
|
Post by Elektra on Mar 17, 2007 21:11:38 GMT -5
Elektra kunne ikke lade være med at smile for sig selv. "Du besvarede alligevel ikke mit spørgsmål... Interessant," sagde hun og gik så småt lidt videre i et roligt tempo.
|
|
Juggernaut
Junior Member
Im The JuggerNaut Bitch!
|
Post by Juggernaut on Mar 17, 2007 21:13:26 GMT -5
"Jeg forklarede mere end rigeligt" siger Juggernaut...."Og hvordan har du fået så store kasser? Du er vel ik født med dem? så må de havde lavet et kejsersnit?" siger Juggernaut for at vise det ik er særlig pænt
|
|
|
Post by Elektra on Mar 17, 2007 21:15:05 GMT -5
"De kommer sjovt nok, ved puberteten," sagde Elektra med et påklistret smil. "Så nej, dem er jeg heller ikke født med."
|
|
Juggernaut
Junior Member
Im The JuggerNaut Bitch!
|
Post by Juggernaut on Mar 17, 2007 21:20:59 GMT -5
"Du har spist godt med P-piller hva?" Siger Juggernaut og griner lidt "Man blir jo heller ikke født i den her størrelse vel?" han griner lidt igen og følger bare hendes tempo...
|
|
|
Post by Elektra on Mar 17, 2007 21:23:39 GMT -5
Elektra sukkede. "Det var heller ikke, hvad jeg mente med det," sagde hun, for at forklare det. Det havde jo bare været en understøttelse.
|
|
Juggernaut
Junior Member
Im The JuggerNaut Bitch!
|
Post by Juggernaut on Mar 17, 2007 21:25:22 GMT -5
"Nej jeg mente det heller ikke jeg ville bare vise dig det ikke er særlig pænt eller rart at konfrontere folk på den måde som du nu gør" siger Juggernaut og kigger venligt på elektra han går langsomt videre og folk glor en del på grund af hans størrelse men han lægger ikke mærke til dem
|
|