|
Post by Maelstrom on Mar 5, 2007 15:56:52 GMT -5
Maelstrom landende stille pladen udenfor en stor bygning, inden for er der simple senge, dog med boxermadras - og klædeskab ved hver seng, det var stillet op ligesom en barrak i hæren, bare mere stilet, og med feks. træklædeskabe osv.
Maelstrom trådte af pladen, og nikkede til hende "Her er vi så, velkommen til min base, og dette er så komplexet" sagde han, og pegede mod den store bygning bag hende.
|
|
|
Post by Spidergirl on Mar 6, 2007 9:17:31 GMT -5
" hmm... ikke værst... hvor er mit værelse? " spurgte hun og rettede blikket mod maelstrom
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 6, 2007 9:20:46 GMT -5
Maelstrom smilede og gik hen mod komplexet, han nikkede til en af robotterne der bevogtede indgangen, og døren åbnede sig. "Lige herinde" sagde han og smilede venligt.
|
|
|
Post by Spidergirl on Mar 6, 2007 9:22:55 GMT -5
hun fulgte efter og gik ind hun ventede på maelstrom lige indenfor døren for at være sikker på at det ikke bare et trick " forresten så er det vidst på tide jeg finder ud af hvad du er for en... jeg er spidergirl " hun så på ham over skuldren
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 6, 2007 9:27:47 GMT -5
Maelstrom smilede og så på hende, som han også trådte indenfor. "Mit navn er uden relevans - men jeg er en som meget gerne vil have fat i information om disse skygger, og som du kan se..." sagde han og så ud i rummet "..Er jeg villig til at gøre meget for at få det Han smilede igen til hende "Bare rolig, det hele er skam ikke bare et latterligt trick - jeg er dybt alvorlig omkring dette"
|
|
|
Post by Spidergirl on Mar 6, 2007 9:28:57 GMT -5
hun så på ham " hvem kunne da også få den tanke " sagde hun og smilte selvom han ikke kunne se det for hendes maske
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 6, 2007 9:32:06 GMT -5
Maelstrom smilede Det kunne du.. Han så rundt i rummet, og sagde henvendt til hende "Men du forstår altså alt jobbet indebærer? Han vendte igen sit hovede mod hendes "Det vil sige, du skal kæmpe mod disse skygger, eller få information af andre veje, også rapportere til mig." Han smilede
|
|
|
Post by Spidergirl on Mar 6, 2007 9:35:11 GMT -5
" jaja intet problem... har du flere sat på dette "projekt" eller arbejder jeg alene? " hun betragtede ham stadig og kiggede rundt i det store rum
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 6, 2007 9:36:26 GMT -5
"Der er flere på projektet, men i arbejder alene - ingen kræver at du kan lide eller arbejder sammen med de andre. Du kan arbejde men dem hvis du, og de vil - eller du kan arbejde alene" Han smilede beroligende
|
|
|
Post by Spidergirl on Mar 6, 2007 9:41:19 GMT -5
hun glædede sig over den nyhed hun var en elendig holdspiller men nu fik hun en ide " er du en videnskabsmand? " hun så på ham og håbede han var det ville måske kunne gøre det hele lidt lettere
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 6, 2007 9:49:06 GMT -5
Maelstrom smilede bare til hende, og nikkede "Det er også delvist grunden til at jeg vil have information om disse skygger - og hele grunden til at jeg har bygget denne base." Det var ligegyldig information "Hvorfor spørger du?"
|
|
|
Post by Spidergirl on Mar 6, 2007 9:52:48 GMT -5
hun trak sin handske af og tog netskyderen af " jeg kunne godt bruge en lidt mere effektiv version af dem her hvis jeg skal have en chance mod de dersens skygge væsener hvis de er så stærke som i siger " hun så på ham mens hun holdt sin netskyder i hånden hun kunne godt bruge noget lidt stærkere og mere giftigt
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 6, 2007 10:01:35 GMT -5
Maelstrom rystede på hovedet, han ville ikke associasere sig med hvem som helst, og slet ikke fold han ikke vidste om han kunne stole på, han gav hende arbejde - og hun kunne ikke forlange mere. "Nej, det er jeg bange for at jeg ikke kan på nuværende tidspunkt - Er igang med et andet projekt i mellemtiden"
|
|
|
Post by Spidergirl on Mar 6, 2007 10:03:46 GMT -5
" nå... trist " men ligevel som han nok ikke stolede på hende stolede hun ikke på ham hun tog den på igen og handsken bagefter
|
|
|
Post by Maelstrom on Mar 6, 2007 10:06:34 GMT -5
Maelstrom nikkede, og telepaterede en kommando til hovedcomputeren, nu var Spidergirl bruger af komplexet, og kunne lukke sigselv ind. Hun kunne også bruge træningssimulationen op til niveau 'normal'. Han så rundt "Du er velkommen til at blive her så længe du ønsker, men her er nok ikke meget sjov. Jeg har kodet robotterne til at lade dig komme herinde når du ønsker" Han smilede venligt til hende, og begyndte at gå mod døren.
|
|